Ingen energi över

Har varit väldigt trött, är jätte trött nu me. Men så i Lördags åkte jag å älskligen till Lysekil för att fira min farmor som fyllde år, blev lite mat och så. Va även förbi hos Johanna på en fika, vädret vart verkligen helt underbart till skillnad från nu. Efter vi vart där åkte vi hem till K´s föräldrar där vi satt på utsidan, lekte lite med barnen och senare blev de grillning. K skulle ute me sina kompisar så jag åkte hem och kolla lite film.
Söndagen tvingade jag upp min älskling, då ut till hans föräldrar igen eftersom han syster åkte hem i måndags så säga hej då till henne å leka lite mer med hennes barn!
Sen köra hem igen för att släppa av K å jag åkte då till Brastad. Så rätt mycket flängande har det varit. Denna vecka har det bara varit jobb/sova i princip!
Ska vell försöka ta mig ner till gymmet vid 12 eller så blir det pw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0