Hm

Lite smått humörsvängningar, lite jobbigt måste jag säga. Är iaf helt sjukt rastlös. Skönt å gå till jobbet sen. Det är kanon väder ute FÖR utom att det blåser så mycket ute. Och jag är trött, tror K kommer hem om en timme så då tänkte jag ta bilen till gymmet, göra av med lite energi eller vänta vilken energi? Är sjukt trött.. Men göra av mig med rastlöstheten kanske. Har iaf städat hemma, till och med dammsugit bakom soffan. Provade att sitta på utsidan men det för blåsigt, tror jag är så sjukt rastlös och så för att det är sjukt jobbigt att sluta röka, har inte rökt en enda cigg sedan måndags! När man då bor med en som rökare är det mycket svårare vill jag lova. Aja om 3 timmar är jag på jobbet så då får jag annat att tänka på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0