hallå huvudvärk

Jobbade sent igår, verkligen jätte mycket att göra. Kom hem, inte en chans att jag kunde koppla av, sov ungefär 2 tiimmar innan det var dags att gå upp. Känner att jag har en jäkla huvudvärk när jag vaknar. Men tänker att jag får ge det ett försök iaf, duschar äter lite frulle åså. Meh nej den vill inte släppa. Åh som min kära sambo sa - Ingen tackar dig för att du går på jobbet och mår dåligt!
Så idag har jag varit hemma, somna om och sov till kl 12, men vaknade fortfarande med betong huvud. Inte så skoj. Hoppas att älskligens Ipad kommer idag. Nu blir det att tycka synd om sig själv en stund, kolla lite film.
Du får mig att må bra när det igentligen känns mindre bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0