Glad

Är så oerhört glad, en känsla som inte går att beskriva. Jag har den mannen jag älskar mest av allt i mitt liv vid min sida. Vardagen flyter på, har träffat så många nya människor som jag stormtrivs med. Sedan har jag gamla vänner kvar som jag vet att jag har. Även om vi inte ses lika ofta. Just nu händer mycket i mitt liv. Mycket som jag inte kan berätta om, men som jag bara vill skrika ut. Men vem vet kanske en dag berättar jag. Ja känslan jag har nu är ren lycka!! Ett pirr inom mig som får mig att göra ett gläjdehopp!
Nu ska jag sätta mig i soffan å bara njuta av tillvaron. Slå på en film tänkte ja, idag blir det som sagt en vilodag. Laga lite mat sen men annars bara slappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0