Det är ingen vanliga dag för det är min älsklings födelsedag

& Jag är ledig. Började dagen med en välförtjänt sovmorgon, gick upp tog en lång dusch. Sedan var det bara att sätta igång. Här skulle det skina rent. Började me toan, vardagsrummet och hallen. Sedan vart det ner på stan, shoppade lite presenter och grejer till tårtan. Sedan kom min daddy på besök, tyvärr va inte K hemma men han fick pratat me han och lämnat sin present. Efter det kom K och hämta mig. Då vart det till affären igen, då behövde vi grejer till brickan som jag skulle göra. Sedan hem å städa klart och göra klart maten. Och sedan var svärföräldrarna här. Då bjöds det på mat och lite fika. Väldigt trevligt så här på kvällingen. Nu är både jag och älskligen lite trötta. Men hemmet skiner och mat finns det kvar. Så imorgon ska vi börja dagen med en härlig prommis för att sedan spela lite golf och ut å äta på kvällen. Ha alla en fortsatt trevlig fredagskväll.












Inte den bästa bilden på oss! Men du ska veta att jag älskar dig och är otroligt lycklig med dig..
Stort Grattis på din dag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0