vaken sedan 8

Söndag och är helt ledig känns underbart. kvällen igår va ok vi har ju som sagt bara ett ställe att gå ut på i Lysekil. Men festen hemma hos linnea va bra, hade verkligen dukat upp jätte fint. det bjöds på bubbel när man kom och så fick man en liten goodiebag. Sedan vart det ett jätte stort buffé bord. Va super gott. Lägga in lite bilder sen när jag kommer hem. Sitte hemma hos min kusin, hennes lilla son va så snäll och kom in å väckte mig kl 8 och då vill han leka. Så det va bara att stå upp. Nu har han somnat en stund så jag ska oxå dra täcket över mig lite och hälsa på Johnblund.. sköönt

Kommentarer
Postat av: frida

sv: tack! :) allt bra med dig idag?

2010-09-19 @ 17:42:06
URL: http://bfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0