succé



Maten blev super god!! Satt verklien bra med lite mat nu.
Jag gillar inte när jag sätter mål som jag intwe uppnår. Hann inte göra klart min to do list så får helt enkelt göra det jag inte hann med idag imorgon. Jag kunde ju prioiterat bort lunch med min vän men det kändes betydligt trevligare att få tjata av sig lite än att göra massa tråkiga ärenden.
Har känt av att jag har fått lite ont i mina benhinnor. Inte alls bra när man försöker få en rutin. Har ju börjat gå upp vid 8 senaste för att dricka lite kaffe och sedan ta min morgonrunda & försöka hinna med en på ef/kvällen så känns inte bra att jag redan har fått ont i mina benhinnor. Hoppasa det snart går över.
Nu blir det snart lite hallon som är en stor favorit. Sedan tv, jag är verkligen en tvmänniska eller ja, jag tittar inte så mycke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0