soffmys

Nu hemma efter matchen gick sådär för hemmalaget. Blir verkligen sugen på att spela lite.
Nu sitter jag här hemma i soffan, precis ätit lite kvällsmat. Idag var jag äntligen ledig, hade jobbat 6 dagar irad igen. Så har verkligen bara njutigt av att vara. Hunnit med en liten powerwalk, skönt. Imorgon blir det att jobba igen. Det är så tråkigt att jobba när man känner att jobbet inte ger mig något. Känns skönt att få läsa till lite ämnen för att seda söka min utbildning nästa år.

Känns skönt att veta vad man vill, att veta vad man ska sträva efter. Jag har verkligen ändrat mig ang vad jag vill med mitt liv. Nu har jag helt ändrat mig, gjorde en helvändning för ett år sen. När jag va 18 - 20 år var jag nöjd med det livet jag levde, kände att jag va nöjd med att ha ett vanligt "svensson" jobb vilket det absolut inte är något fel med. Men det ger inte mig så mycket, jag vill ha ett jobb där jag utvecklas och inte står och stampar på samma platta hela tiden. Ett jobb som ger mig mer och mer erfarenhet, det är ju absolut inte alltid roligt på ett jobb men om du har ett jobb som du trivs med så kan du få det roligt. Jag vill ha ett jobb där man reser mycket och där man kan växa.

Så det är ett av mina mål nu. Ne dax att göra sig ordning för kvällen, nu blir det att gosa ner sig i duntäcket med ett varmt glas nyponsoppa
Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0