så va ennu en jobbdag över!

känns skönt, på ett sätt så är det rätt skönt att jobba så lite som jag gör denna veckan. Men endå inte, för jag menar om man endå ska jobba så kan man endå jobba minst 8 tim. Dom dagarna jag har kvar denna veckan & jobba så jobbar jag bara 3 timmar åt gången. Känns så meningslöst på något sätt. Visst på lördag och söndag så får man ju betalt för 6 timmar. Känner verkligen för att komma igång med pluggandet nu så att man får plugga det man vill för att sedan kunna jobba med det man vill. Detta är mitt 3 Ica jag jobbar på inte någon dag känner jag att jag utvecklas. Och jag tycker det är super tråkigt att känna så.. Men just nu är det så, bara att gilla läget för några månader till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0