pumpa kärnor

är väldigt gott. Sitter och knaprar på några nu. Dricker lite varm nyponsoppa det är mumma det. Jag är en sån person som gillar att knapra på på nått gott ibland. Och jag tycker faktiskt att det är godare med dom nyttigare alternativen. Man kan ju variera med massa olika nötter, frukter & grönsaker. Gottit.
Kom precis hem från min kusin. Trivs verkligen hemma hos dom. Det är lugnet. Även om en 2 åring har otroligt mycket energi så är det posetiv energi. Plus att man blir så glad av den lilla ungen, hans skratt kommer direkt ifrån hjärtat aa kan nog skirva mycket om han haha.
Ne nu blir det att kolla lite Idol och drömma & hoppas att man får den lägenheten, skulle verkligen bli glad. Väldigt glad. Kan ju iaf drömma om att jag får den inatt hihi. Ne kl ringer 05:05 underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0