Nu är det dax

Har alltid så mycket tankar, och har själv läst bloggar under ett längre tag. Och kände att det var dax för mig nu. Kan berätta lite om vem jag är och vad som kommer skrivas om i min blogg.
Vem jag är? En tjej på 22 år som har varit lite förvirrad den sista månden, hade inte kommit på riktigt på vad jag ville göra när jag blev stor. Men har nu klurat ut. Känns bra att vara en bit på vägen.
Men just nu bor jag i lilla Lysekil. Har bott här sen i April igen då jag hade flyttat till Göteborg i Augusti för att bo där med min dåvarande pojkvän. Men det blir ju inte alltid som man tänkt sig. Men nog om det. Just nu händer det ganska mycket. Så det blir mycket att skriva om..



En av alla härliga sommardagar i min hemstad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0