JAAA

Idag har det vart en lång dag men har hunnit med mycket, vart på banken, fixat hår, kollat lägenhet & fixat mitt hår.
Jag skulle åkt till Göteborg imorgon men, blev tvungen att jobba. Det är jobbigt när man bara har fått ett visst antal timmar iveckan, då måste man säga ja till alla andra timmar man får för man vill ju göra så mycket. Åå allt kostar. Så åker tilll Göteborg på fredag för att träffa upp min bästa vän som åker imorgon. Ska bli så himla skoj att bo på hotel gå pås stan å bara ha det allmännt bra. Lägenheten va jätte fin så nu hoppas hoppas jag så mycket att ja  får den.
Den va inte så stor men alldeles lagom för mig. Så det kommer bli kanon bra.
Snart kommer Linnéa & ska hämta sin jacka. Sen ska jag lägga över lite bilder på datan!



Jag & Linnéa nyår 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0