Hyllor

Mätt som en plätt. Maten va väldigt god. Inte så ofta man får så där riktig husmanskost. Nu när jag endå är igång ska jag gå ner och kolla i en inredningsbutik som heter Mix ska kolla lite tyger måste nämligen klä om 4 stolar om jag får lägenheten. Och inrednign är en av mina stora passioner. Vill ha det väldigt stilrent. Tycker om vitt, mörka körsbärsgolv, inte för mycket små saker. Ne det ska vara enkelt men endå lite konstiga grejer som sticker ut eller va man ska säga.

Ciao



Där är mina nya hyllor, den stora ska vara underst och den mindre över. Kommer bli kanon, ha lite lyktor. Massa tända ljus på hösten/vintern är det bästa med dessa årstider. Kan aldrig ha för mycket tända ljus. Ligga under sitt duntäcke å kolla en bra film. Mm det är härligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0