Hår

2008 valde jag att plugga till frisör, då jag alltid har varit intreserad av att greja med mitt hår och andras. Jag valde www.svenskafrisorskolan.se men redan efter 1 1/2 månad kände jag tyvärr att det inte var rätt men var illa tvungen att gå klart för jag hade ju endå betalt 100 000 kr vilket inte är lite pengar. Så där fick jag ju en utbildning vilket jag mest använder som hobby, klipper lite kompisar familj o.s.v. Jag har för det mesta varit blond men brunhårig har jag valt att vara nu. Jag har dessutom väldigt tunna hårstrån är inte begåvad med tjockt hår tyvärr. Jag har haft hårförlängning ett antal gånger. Nu har jag väldigt kort hår tycker jag. Så idag har jag beställt nytt hår & en värmetång så att jag kan sätt i  eget, på mig och mina vänner. Denna beställningen gjorde jag med min vän Linnéa. Så till helgen bli man långhårig igen!! Underbart..

Här får ni ett kort på mig i mitt långa hår




Just love it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0