handboll

ska om en stund gå upp till hallen för att kolla handboll. Handboll spelade jag på heltid eller va man ska säga. Tränade 3 gånger i veckan och sedan matcher på det. Mycket om min fritid gick till handbollen. med damlaget spelade vi i DIV 1 och det var långa resor för oss som bodde i lilla Lysekil. När jag spelade med juniorerna var jag faktiskt med i JuniorElite.
Anledningen till att jag la av me handbollen var att jag började jobb efter gymnasiet och fick pendla. Då fanns varken tiden eller orken till det.
Men tycker fortfarande det är väldigt kul att gå och kolla på och då blir man lite sugen på att börja igen. Men tiden & orken finns inte nu eller. Att behöva passa tider nu känns inte helt ultimat.
Kanske om jag kommer jobba mindre kommer jag knyta på mig skorna och lira lite igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0