Håller tummar & tår

På att jag får den lägenghet jag vill ha..
Ska kolla på den imorgon och efter det fylla i en intresse anmälan. Så får hoppas på det bästa. Annars fanns det andra som oxå va lite intressanta. Men va iaf iväg idag och köpte 2 nya hyllor. Dom ska stänga en butik i Lysekil med möbler så det är total utförsäljning.  Hyllorna kosta igentligen 400 - 500 kr styck med konsoller. Nu fick jag 2 st för 160 kr med konsoller. Riktigt bra så ge mig nu en lägenhet. Ska snart hem till min Farmor & Farfar å få lite mat i magen. Seda åka med kusinen hem och umgås lite med henne och mitt favorit kusinbarn om man nu får säga så

Carpe Diem




Gillar mitt "nya" hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0