Äntligen

Fick jag tummen ur. Har inte haft tid på hela helgen men det gäller ju att prioitera.  Igår efter jobbet var det ju som sagt dax att fixa mitt hår. Blev jätte nöjd verkligen, men har som sagt inte lagt över några bilder till datan än. Är för trött idag. Efter det var det dax att hjälp en kompisar på jobbet med hennes hår, fick färg på min favorit tröja. Det är inte så ovänat när det gäller mig. Söla är en av mina specialiteter eller hur det stavas. Va även ute hos min kusin en sväng gjorde en jätet kladdig kladdkaka men god va den verkligen.
Men inte lika kul idag, första gången jag någonsin försovit mig. Det va riktigt pinsamt det va lixom inte så att det va 5 - 10 min utan 2 hela timmar. Fy sjutton. Det får aldrig hända igen. Idag blir det jätte slappt bara sitta i soffan å ha det skönt.
Åh jag ser verkligen fram emot torsdsg. Då ska jag åka till min bästa vän & få se hennes nya lägenhet, fika, laga lite god mat. Sover över där efter som jag och Linnéa endå ska bo på hotell i Göteborg på fredagen. Ska bli super mysigt. Nu ska jag föra över lite bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0