Ännu en dag gjord & min bästa väns födelsedag

Grattis bästa vän på din dag!!

Nu är ennu en arbetsdag gjord. Känns väldigt skönt, ska nu städa & diska lite sånt tråk som oxå måste göras. Det känns skönt att veta att jag bara ska jobba en dag till och sedan vara ledig lördag & söndag. Har inte varit ledig lördag & söndag ihop sedan innan midsommar. Rätt tragiskt att man har jobbat varje helg. Känns som man i princip bara har jobbat och sovit.
Men har ju hunnit med en massa skoj i sommar oxå får vell leva på det ett tag. Skulle verkligen vilja åka till Thailand i år igen. Många säger att dom tycker att det inte är deras grej men jag blev helt förälskad i det landet. Otroligt god mat, trevliga människor & det underbara vädret. Älskar sol och den tropiska värmen. Det korallfärgad havet. Ja Thailand föll mig helt i smaken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0