Tända ljus

Det mysiga med hösten är när man tänder alla dessa värmeljus. Sätter på lite skön musik. Ligger i soffan med en mysig filt och hör hur regnet smattrar mot rutan. Det är faktiskt en skön känsla.
Så idag har det inte blivit mycket gjort. Jag jobbade från 06:45 till kl 10:00 otroligt ansträngande inte, så efter det kom en granne och drack lite kaffe jätte mysigt.
Sen åkte ja ut till kusin å lill Emil. Drack lite mer kaffe, sen hem å så tog det ungefär 10 min så stenslockna jag på soffan och sov i 2 timmar. Inte alls bra när man ska upp kl 5 imorgon. Men vetinte riktigt vad det är med hösten blir väldigt trött men på sommaren behöver jag inte alls mycket sömn. Är väldigt beroende av solljus.
Men ikväll bär det hem till pappi har en lillebror som inte kan sova själv, så får sova där inatt när papps är ute å reser med jobbet.
Ha en trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0