Rensaaaaa

Åh herre, trodde inte att ja hade så mycket grejer eller ja kläder i pappas klädkammare, men hade visst samlat på mig en hel del under denna tiden jag bott här. Tänkte att jag passade på att rensa bort lite av dom kläder jag inte använder så mycket så blir det inte lika mycket att packa när jag väl ska flytta. Förhoppningsvis blir det om en vecka får hålla händer å fötter. Så nu har jag bara det nödvändigaste kvar. Åh jag haar köpt massa grejer nu som jag bara vill sätta upp. Kan fortfarande inte sluta å tjata om hur skönt det ska bli att komma hem till mitt eget igen. Ingen som kan säga nått, åh ge mig den nu!!
Känns som att det är det enda som mina tankar snurrar om nu min lägenhet. Känns så himla bra

Snart mot jobbet, sen efter 23 hem och sova för att upp å hoppa kl 05:25 får att då gå till kjobbet igen



finns massa härlig bilder att kolla på som ger en massa fantasi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0