Meen va

trodde inte på långa långa vägar att det va så mycket grejer som pappi hade ställt nere i förrådet. Vill inte tänka på allt jag har på hans lager? Jaja det blir mer för pappi att bära. Ja ska ju jobba ihelgen så lilla han får bära det mest. Soffan va ju sjukt tung. Men du kommer jag till det stora Men som är väldigt problem nu, har ingen säng. Känns för jäkligt. Vill ju sova i min min bara min lägenhet. Får verkligen se till att fixa det nu. Jobbar till 14 imorgon så efter det ska min farfar fixa nya stols dynor. Vit & blå randiga. Stolarna är med hög rygg, och vita även bordet är vitt. Så det passa perfa till min marina inredning.
När jag packade upp lite av mina grejer så insåg jag hur mycket ljuslyktor jag har, jissees. Här ska det tändas ljus. Nu blir det att fixa å dona lite. Ha en trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0