Long time no see




Den osminkade sanningen igår kväll - Helt slut

Har nu precis blivit klar med allt va flytten har innebärt! Det som fattas nu är en tripp till Ikea.
Fredagen bestod av flytt av alla dom stora grejerna. När det va klart vart det dax för ett arbetspass. Efter det så träffde jag upp en arbetskompis gick hem till mig drack lite vin skulle sedan på AW som slutade med på tok för mycket alkohol. Mådde inte så värst bra på lördagen.
Blev därför inget gjort på lördagen, efter jobbet blev det en sväng till kusinen som bjöd på hummer. Väldigt gott. Efter det blev det en lite utgång med arbetskollegor.
Va hemma rätt sent och va sedan dax för jobb igår kl 10. Känndes i hela kroppen igår somnade jätte tidigt. Men inte nog med att det var jobb igår var även på kalas till lilla Emil som fyllde 2. Och hade besök av farmor & farfar som ville kolla in lägenheten.
Men ställde klockan på 07 imorse och fick då besök av en annan arbetskompis drack lite kaffe å tjötade. När jag minst anade det så dök farfar upp och satte uppe hyllor. Så det har varit fulle rulle hela tiden. Linnéa va även här på lunch. Först nu är allt klart så nu blir det lugnt, ska upp tidigt imorgon å jobba. Ska ta lite kort för att sedan visa hur det blev när det är möbler i lägenheten..
Nu ska jag bara slappa i soffan

Toodilooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0