Fullt upp

Jobb, sova. jobb, sova. Känns som att det är det min helg har bestått av. Va helt slut igår morse. Funkar inte att komma hem 1o över 23 på fredagen å sedan komma ner i varv när man stressat röven av sig på jobbet. Å inte nog me det så ringdr kl 05:25 igen så efter jobbet gick jag & solade sedan hem å färgde håret när jag va klart me blåsa sminkning o.s.v så stod Linnéa utanför dörren så hem till henne och drack lite vin för att sedan besöka sea corner. När kl ringde 05:25 imorse så va det långt i från kul att gå upp. Gick och jobbade fort som sjutton hem & vilade sen åkte jag å pappsen till Göteborg för att köpa soffa. Blev jätte nöjd. Nu blir det att sjunka ner i soffan kolla tv om jag orkar hålla ögonen öppna
Nattiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0