5´e Oktober

Trött,  somna inte förens kl 01 men skulle iaf gå upp kl 8 för att hålla mig till mina nya rutiner. Tur att man inte jobbar kväll så allt för ofta, fast då hade man säkert skaffa sig en vana till det med. Idag ska jag baka kanelbullar & även testa en ny sort. Ska hem till min kusin där jag troligtscvis ska sova över. Tycker det är jätte mysigt att man umgås så. Vi har en ganska speciell relation. Vi har gått igenom otroligt mycket ihop. Under ett tag för 1 1/2 år så vet jag inte vad jag fick för mig. Jag slutade höra av mig, men jag är otroligt glad att vi har fått en sådan bra kontakt igen. Det känns inte som vi har varit ifrån varann så länge. Men jag tror även att vi fick en starkare relation. Jag fick mogna lite på vägen oxå vilket var bra. Har lärt mig att ta vara lite på det man har för man vet aldrig när det kan vara borta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0