you never look so lovely as you did tonight

Lady in red is dancing whit me

Kom hem runt 11 efter en liten roadtrip. När jag kom hem skulle jag bara blunda lite, vakna av ett telefonsamtal. En bra röst att vakna av. Efter det blev det att gå till jobbet & kolla när jag skulle börja jobba imorgon. Segt att bara jobba så lite, jobbar hellre många timmar irad en att jobba korta pass. Sen lagade jag mat vilket blev supergott haha. Ne men faktiskt det blev det, efter det var det dax att baka. Kladdkaksmuffins, tror närmare bestämt att jag kan göra dom i sömnen nu. Och nej jag åt inte en enda?. Men va så mätt efter maten så vart ju tur. Dom läggs i frysen för att dom är väldigt goda när dom är lite halvtfrysan. Bra att ha å bjuda på. Kan säga att jag är på väldigt bra humör. Blev på ännu bättre humör efter ett gulligt sms nu.
Ikväll blir det att bara slappa, har köpt lite bra tidningar, och sitter å lyssnar på massa kärlekslåtar. Oh yes det är bra.

Läste även snabbisar att göra varje dag, japp kan misstolkas med den överskriften

- Le mot varandra, glöm inte ögonkontakt

- Gör något för den du tycker om, överraska utan att personen har bett om något

- Lyssna på varandra, och inte på riktigt inte samtdigt något annat görs

- Lägg er samtidigt, gör det till en vana

Faktiskt tycker jag att detta stämmer har endå haft förhållanden innan och lärt mig mycket av dom. Spec när det gäller delen Ge & ta, i ett förhållande kan man varken ge eller bara ta. Båda måste vilja Ge & ta lika mycket.

Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: kul att höra!:) vad smart med muffinsformar!:D

2010-11-10 @ 17:11:45
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0