Slut som artist

Julbordet med jobbet? Va ska man säga. Jag kom inte ens ut.
Kände mig lite för trött. Är det så man säger? Vakna kl halv 7. Skulle ta min Iphone. Men nehe? ingen telefon. Den är borta. Fick ta mig till Ica vid till 10 ringa till Vann och kolla om den va där, men icke. Fick ringa & väcka en arbetskompis. Fick nr till busschaffisen. Han gav mig världens bästa svar. Han hade hittat den där. Han gjorde min dag. Ska åka å hämtaa den vid 2. Tack tack.
Kändes bra iaf. Nu ska jag försöka sova en stund till. Huvudvärkenen kom & hälsade på kände jag nu.
Men mest av allt vill jag bara ringa å prata med min sötnos. Saknar han så otroligt  mycket. Han måste vell undra när mobilen inte ör på. Och inte har pratat me han på massa timmar. Men han är i köpenhamn med jobbet. Åh jag vill bara va me han nu. Kom hit med dig. Världens bästa du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0