Mysigaste söndagen på detta året

Fler sånadan söndagar TACK.
Hade det otroligt mysigt igår, beställde lite kinamat, tände massa ljus. Hade mitt huvud vilandes på "K"s axel. Ja där skulle jag kunna legat kvar ett bra tag till. Finns det något bättre en å gå lägga sig med en person som ska ligga å hålla om dig hela natten även om han själv inte sover något? Mmm mmm njuter en nu. Kommer ju att ha ett stort leende på läpparna hela dagen.
Om en stund blir det jobb, usch va klockan tickar på fort nu. Men sedan ledig både tis & ons. Skönt.
Jag kortsammanfattat så var jag otroligt glad i morse å så kom bästa Johanna med en jätte fin blomma. Vissa vänner visar verkligen sin uppskattning!
Ha en trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0