Morgon har guld i mun

Gick upp för en timme sen, verkligen sten slockan igår när ja kom hem från jobbet. Trodde jag skulle orka va vara vaken till kl 00:30 men icke. Hade ställt kl på 08 men somna om och sov till tio, skönt det va jag värd.
Idag blir det att bara slappa tills man åter ska gå till jobbet å spendera hela sin kväll där till kl 23. Det är inte min grej att jobba kväll. Jag villl helst jobba typ 7-4 jobb. Då har man hela kvällen hemma, så här på vintern när snön ligger å det blir mörkt tidigt. Kan man baka lite, tända massa ljus som jag bara älskar.
Ops ändrade planer om dagen, Linnéa kommer snart och så ska vi laga lite mat åså. Trevligt.
Men jag saknar K..
Vill helst spendera min "lediga" tid med honom. Kommer jobba så fruktansvärt mycket nu. Men man får prioitera. Så är det. Ha en underbar dag



Myser här i soffan med en gosig varm tröja. Mm gillar dom här kalla dagarna

Kommentarer
Postat av: Ilaf

Gud så söt du är!

2010-11-23 @ 17:15:10
URL: http://ilaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0