kaffe jobb kaffe jobb å åter kaffe å lite mer jobb

Många å!! Men ibland märker man vilka som kan "jobba" å vilka som bara är där.
Vi har då en salladsbar på Ica. Det är 4 vagnar, med 70 olika grejer. För mig tar det 1 timme att byta allt,  idag var jag i brödet. Hade sjukt mycket att göra för det visa sig att det skulle vara en demo som dom glömt bort att säga till om. Dagen började som vanligt. Bakade på, tog emot bröd. Men vid 07 när vi öppna börja jag undra vart personen som skulle ha hand om sallden va? Efter det vart det igång. Denna person är då 40+ jobbade som en snigel. Samtidigt som jag skulle göra mitt jobb fick jag hjälpa henne å den där jäkla tanten som skulle hålla demon. Men efter 5 1/2 timme hade on fått ut en vagn. Då när det kändes som jag jobbat för tre fick jag avbryta å ta över salladen.
Inte nog med det, måste tillbaka och jobba ett pass till för att vi har så många sjuka..
Dax att bita i det sura äpplet å dra på smil banden. Hade helst bara velat mysa med K efter en sådan här skit dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0