hemma

nu va man hemma igen. Tycker att det alltid känns lika tråkigt att åka ifrån han. Lixom saknar han redan när han går till jobbet & det blir sådär tomt i sängen.
Hade en super mysig dag som alltid med hjärtat. Han hämta upp mig vid bussen. Tycker inte om att köra när det är så dåligt väglag så fick bli buss. Åkte hem till han å bara myste lite. Sedan till affären, handla lite mat. Han lagde mycket god mat igår. Lax & pasta mums.
Sen blev det ännu mer mys, jag tycker om när man känner varandras närhet. När man inte ses så ofta så tycker jag det är skönt & bara va. Inte göra nått spec, utan mysa mysa. Fast jag tror att jag är expert på att ligga & prata när man ligger i sängen å ska sova. Lite synd om han som skia upp tidigt.

Idag blir det jobb 15-23. Så roligt, gillar verkligen att spendera mina kvällar på jobbet? Nej inte direkt.
Hinner komma hem gå å lägga mig sova för att sedan upp och jobba hela dagen. Men på torsdag ska det verkligen storstädas & julbakas här. Skönt & ha sånt gjort innan helgen, ska även se om det finns en tvätt tid så får man gjort allt innan det är dax att spendera ännu en kväll på jobbet.
Nu kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0