glad åter glad

När du vet att det känns rätt så tveka inte. Kör på den känslan. Med dig känns det rätt. Du ger mig fjärilar imagen. Mr Magisk.
Har precis haft Linnéa här, blev lite lunch. Du vet att jag alltid finns här. Livet är inte en dans på rosor alltid. Men för dig står min dörr alltid öppen och hos mig har du en stor plats.
Snart dax att göra sig iordning för jobbet. Ja va skoj att jobba till 23:30. Inte så men det är så det kommer vara många kvällar nu. Vill helst inte. But to get money you have to do things thats no so funny.
Men med dig i mina tankar så blir allt mycket roligare.

Du är helt underbar, kan inte få nog
Du gör mig gladare en någonsin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0