bakat

Härligt va det me en lite powernap eller ja lite va den inte, blev visst några timmar. Men väldigt skönt.
Duschade och åkte hem till bästa Johanna. Drack lite kaffe å bara prata. Snart fyller hon 25 måste komma på en bra present?
Nu hemma igen, har som vanligt tänt alla mina värmeljus. Det är något jag inte kan få nog av?
Har även bakat kolakakakor. Baka är en grej jag tycker är väldigt kul. Bakar nog 2-3 gånger i veckan nu. Snart är det dax för julbak. Lussekatter, pepparkakor, snickerskakor, knäck & ischoklad. Det är så mysigt med julen.
Har även börjat få ont i mina handleder igen? Aj!! vill inte ha det. Hoppas det inte blev som sist.

JA min mobil ringde precis. Det va ett bra samtal.
Blir en trevlig kväll.
Så ja önskar er det samma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0