Världens bästa helg

Min julhelg har varit helt fantastisk!!
Firad Jul hemma hos min  bästa & hans underbara familj. Där sov vi över, mycket mysigt. Speciellet att äta frukost alla tillsammans på morgonen. Sedan åkte vi hem ,ja klippte lite. Sedan var det dax att göra sig iording. Så då åkte vi hem till en av hans kompisar och sedan vidare. Hade en väldigt trevlig kväll. Men stackars min som fick springa ner i -17 grader för att jag glömt min väska. & sedan springa hem igen.
Han är då världens bästa han!!
Igår gjorde vi inte mycket. Åt frukost låg i soffan, tittade ännu mer på Tv och sedan var det dax för pizza. Så rörde mig inte allt för mycket igår.
Åkte hem idag, vill inte det. Men jobbet kallade. Så har precis duschat å satt mig i soffan. Blir väldigt lugnt nu.
Kommer jobba hela dagarna tis ons & tors. Min älskling åker iväg på torsdag. Det är han värd, skönt å åka iväg man jobbar så. Bara umgås med kompisar. Hoppas bara att han bli frisk.
Ne nu blir det slapp i slapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0