underbar

Min helg har varit helt  magisk. Förutom en feting konservburk i huvudet.
Ilördags kom hjärtat och hämta mig vid bussen. Åkte hem till hans familj för första gången. Lite nervös. Men dom va så trevliga så jag borde inte varit nervös.
Efter så åkte vi hem en liten stund, gjorde oss iordning för att gå till hans kompis äta lite mat. Blev lite mer en mat, blev utgång. Har nog inte skrattat så mycket på länge. Hans kompisar är väldigt roliga, inge som sticker ut mer en den andra. Utan alla är precis lika roliga & trevliga. Så den kvällen blev riktigt kanon.
Igår gjorde vi inte många knop. Bara älskar att spendera söndagar med honom. Vi myser och bara är. Fick super  god frukost på soffan. Sen kolla vi bara tv, efter det gick vi å hämtade hans bil åkte och handlade. Jag bakade muffins, vilken skillnad det är när det är äkta choklad i?
Måste ju ha lite adventsmys. Så vi lagade mat tillsammans. Ja denna helgen har mysfaktorn varit på hög nivå.

Han är helt underbar får mig att må väldigt bra.
Åkte hem tidigit imorse, kom hem vid halv 8 skulle bara ta en powernap men vakna nu. Så blir snart in i duschen för att sedan gå och jobba 15-23. Fy sjutton.
Mest av allat skulle jag bara vilja ligga hem hos K hela dagen. Saknar han så fort vi säger hej då!
Ha en bra måndag alla. Jag kan iaf inte sluta le efter en sådan här helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0