tacomys

Är hemma hos K.
Han stack precis till gymmet, duktig pojk det där. Behöver lite energi till att själv ta mig till gymmet. Man kan inte sätta en dag då man ska börja träna ordentligt igen. För det funkar aldrig. Men hoppas motivationen kommer snart, kanske när man inte jobbar ihjäl sig.
Ska bli otroligt skönt å få komma igång snart igen. Tycker bara det känna så onödigt att lägga pengar på ett nytt gymkort när det nya gymmet öppnar inom kort.

Ne nu siter jag här å lyssnar på väldigt bra låt. You and me. Bara gillar den mycket
Ikväll blir det tacomys med min favorit. Passade sig bra att jag var ledig idag så vi kunde träffas. I like to spending time whit him.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0