ready

Gör mig iordning för att gå till jobbet. Jippy. Eller? Som vanligt samma känsla.
Hoppas att den ändras, men när man vet att man ska spendera hela sin kväll på sitt jobb så borde man inte ha någon annan känsla. Ser fram emot ledig söndag. Jobbar ju dom flesta dagarna i Dec. Lockande.
Har tänkt på en sak, att när man speglar sig? Sminkar sig? Provar kläder? Då gör jag alltid en speciell min?
Undra om det är någon mer en jag som gör det, försöker att inte göra det så tydligt på kort. Men här är verkligen ett exempel haha. Bjuder på denna



Hoppas att alla har en bättre torsdags kväll en vad jag kommer ha, eller jag får se till & göra det lite skoj i varje fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0