rakarns

så mätt jag blev, jag tog stekt flundra med grönsaker. Smaka väldigt bra. Tur att jag hinner smälta maten en timme innan det är dax för work. Vetinte varför jag är så otaggad till att gå till jobbet men så kan det va.
Blev även lite smulpaj till efterrätt det får en ha. Men hade jag skippat den biten så hade jag inte blivit så förbannat mätt.
Ne det ska endå bli skönt å få jobba lite när man vart ledig 4 dagar irad. Det har jag inte varit sen jag var i Thailand. Åh det är nästan ett år sedan. Känns jätte konstigt att vara ledig så många dagar i rad & sedan få vara ledig imorgon igen. Lyckos mig!!
Ne nu får alla ha en trevlig tisdag dax att tagga till för lite hard work work


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0