ont det gör ont, Aj det gör ont

Nu har jag så förbaskat ont att jag vetinte vart jag ska ta vägen. Har tagit alvedon för att jag hade feber. Snälla gud ge mig lite mindre ont. Tycker att det vore hemskt snällt så här vid Jul. Det är det enda jag önskar mig i Julklapp. Att smärtan ska försvinna. Jäkla armar. Blir så trött.
Och stress å åter stress. Hinner knappt andas. Tappar verkligen matlusten när det är så här stressigt. Nu förstår jag att kunderna är stressade, men tänka på oss i kassan. Usch för julhandel. Efter 8 timmar i kassan kommer jag säga God Jul i sömnen.
Kan knappt skriva för det värker i mina klena spagetti armar.
Men det va även ett jävla gnäll på mig nu. Blir ju inte bättre för det & smärtan går inte över, så varför inte det se på något annat sätt? Typ som våran handbolls doktor sa när man stukat/ brutit nått
- Det går över innan du gifter dig
haha aj aj aj.
Ne i imorgn 19:45 ska jag in finna mig på sjukhuset. E faktiskt lite nervös/rädd för att få reda på va det är, bara 22 år vill inte att det ska va nått hemskt.
Hej å hå, va mycket det är som snurrar i lilla huvudet, nu ska ja vila mina armar lite.
In pain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0