magiskt bra

Hade en otroligt mysig dag igår. Gjorde ett pepparkakshus till K. Låg mycket kärlek bakom det. Sen lagade han mat, mm gottit. Tror nog att det blir jul på liseberg ihelgen. Kul att åka iväg å göra något. Även om det är otroligt mysigt åså att bara vara me varann.
Tycker det är bra när det inte behövs så mycket, alltså att man bara kan va me varann och ha otroligt roligt. Igår tror jag att jag skrattade mest hela tiden. Han får mig alltid glad, hjärtat ler ju hela tiden.
Men det är inte så ofta vi vaknar upp me varann, för oftast så jobbar han, å på helger brukar jag jobba.
Så åkte hem imorse, sen jag kom hem har det varit fullt hus, klippt, färgat, slingat, satt i hårförlängning. Johanna kom även förbi. Så nu efter jag satt mig ner efter en härlig dusch. Så känner jag mig väldigt trött även fast jag varit ledig. Funderar på om jag ska gå hem till Johanna å göra lite julpyssel. Hon bor typ på andra sidan stan. Inte för att det tar så lång tid att gå dit men det är massa snö å kallt. Kan vara rätt skönt å bara va hemma med alla tända ljus. Försöka slappna av lite.
Imorgon blir det ju trots allt jobb mellan 06 - 15.
Hmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0