Längtar

Har tagit en powernap, duschat, målat naglarna. Oj vad jag har hunnit med mycket. Konstigt hur mycket man kan längta efter han. Han e på väg hit. Åh jag är super glad för det.
Har faktiskt även tatt en öl? Det var jag mer en värd efter så hårt arbete. Smakar ju extra bra med en öl när man slitit så hårt. Tror inte att K vill ha någon öl idag? Haha han hade lite ont i håret idag. Gose, huvudsaken var att hanb iaf hade en trevlig kväll igår, då kan det ju faktiskt hända att man inte mår lika bra dagen efter.
Nu ska jag kila över till kusin vitamin medans jag väntar på min älskling.
Ha en magiskt bra lördag, det ska jag ha



Kul kort, rolig man kan se ut när man pratar i telefon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0