glad

Jag är glad för att jag har så bra människor i min omgivning.
Johanna som har blivit en av mina bästa vänner. Hon är guld värd. Vi är rätt så lika, hon säger alltid va hon tycker. Hon ställer upp till 110 %. Vi har skoj ihop. Lika dålig humor eller ja, jag tycker ju att den är väldigt rolig. Men väldigt låg. Haha. Ja, jag är helt enkelt väldigt glad för att jag fått en sådan fantastik vän.

Sedan har jag ju oxå världens bästa pappa! Han ställer upp för mig vart jag en är? Skulle jag så va 100 mil bort och något hade hänt mig hade inte han tvekat 1 sek på att åka å hämta mig. Pappasflicka.
Sedan har jag ju många fler omkring mig som får mig att må väldigt bra!

Sen dom som läser min blogg vet att jag skriver väldigt mycket om K..
Men det är för att jag tänker så mycket på han. Och då vill jag bara skriva ibland allt som jag tänker. Är väldigt dålig på att uttrycka mig i ord? Det kommer lättare när jag skriver. Och vill bara skriva det att det finns inget bättre en att få somna breve han, kan ligga å kolla på han när han sover för att han är så otroligt bra. Har nästan träningsverk imagen. Skrattar så mycket med han, han är ju så kulig. Så ska det va. Massa skratt å kärlek.
Då blir vardagen mycket roligare. Om jag har typ en tråkig stund på dagen kan jag skratta åt sådant som hänt, å då blir allt mycket roligare. Livet är mycke roligare om man går runt å ler. Det får man tillbaka. Även om det finns människor som verkligen gillar att gnälla eller klaga. Fy va tråkigt. Ibland gäller det att ta det me en klackspark. Varför göra det tråkigt när man kan göra det roligt?


All I want for Christmas is you 



Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: men vad snäll du är & vad glad jag blir!

det värmer att höra just det du skrivit, det är nåt jag kommer ta med mig då jag har mina sämre dagar! :)

2010-12-14 @ 08:26:05
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0