första lugna stunden på dagen

fullt upp på jobbet, kom hem och började storstäda. Är precis klar. Kändes som jag ville ha klart det så att jag kan baka åså imorgon. Linnéa fråga om jag ville följa med å kolla hennes nya lägenhet. Men tiden räckere inte till. Så nu har jag precis satt mig i soffan. Och det är så rent å fint här. Men klantig som jag är så råkade jag få sterin på hela tröjan. Får lägga den i frysen. Har lagt min klänning sen helgen i blöt. Råkade spilla rödvin på den. Nu blir det så lugnt bara njuta av att va hemma. För Tors & Fre kväll kommer spenderas på jobbet. På fredag hinner jag inte mer en hem å vända sova 4 timmar & sen tillbaka till jobbet. Ha en trevlig Lilllördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0