Dag 2

15 - 23:30

Japp idag är det dax för det tråkigaste passet av mina 10 pass på raken. Usch för att jobba så sent.
Igår funkade inte för mig att logga in här, va nått konstigt. Jobbade iaf bara till kl 20 igår. Skönt gick hem & kollade på ph finalen på datan. Blev faktiskt lite chokad över vem som vann? Jaja ja följer ju en hel del program så här på den här årstiden.
När jag kom hem igår fixasde jag lite grönsaksoppa. Tända alla ljusen och kollade på tv. Gick & la mig rätt tidigt. Somna alltid skönt efter att jag fått prata lite me K. Mm han är väldigt bra han. Och så startade dagen ännu bättre när jag då ringde han. Åh va bra.
Funderar på vad jag ska hitta på innan jobbet idag? Ska iaf gå & sola en sväng. Sedan får jag se till att hitta på nått annat oxå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0