busy girl

Oj har haft mycket å göra eller?
Jobbade igår, fick en kanon nyhet igår. K kom till jobbet och sa att han skulle stanna kvar. Jobbade klart han kom till jobbet. Blev tacomys. Blev en väldigt lugn kväll. Gick och la oss tidigt.
Så igår försvann bara dagen kändes det som.
Idag gick jag upp vid halv 9. Åkte hem till Johanna klippte hennes 2 små pojkar. Sedan blev det lite fika å tjöt.
När jag väl kom hem igen, så bara klockan sprang iväg. Gick in till min nya granne som är min kusin. Togh med lite kaffe och kaker. Satt där me släkten och fikade, sedan skulle jag plötsligt med bussen.
Idag blir det bastumys och idolfinalen. Trevligt
OCH min första helt lediga helg, har jobbar 24 helger i rad. Alltså varenda helg sen midsommar. Känns helt underbart
Så ha en helt otroligt bra fredag det ska jag ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0