blir en tidig

kväll idag. Jag som endå sov till 11. Är faktiskt jätte trött. Nu när jag satte mig ner i soffan kom det över mig hur trött jag va.
Det är så mycket "snicksnack" på jobbet plus att man ska göra det vanliga arbetet dubbelt så bra. Det är inte kul att jobba när personal går dit med halvdan inställning. När jag går dit så går jag dit med att jag ska ge mer en 110%. När jag går hem vill jag känna att jag gjort så bra som möjligt ifrån mig. Och när övermannen tycker att vissa gör bra ifrån som rent ut sagt glider runt på en jävla räkmacka kan man bli bra besviken. Dom gör bra ifrån sig när dom som är över oss är där, men så fort dom inte är där så gör dom precis som dom själva vill. Är väldigt tråkig att det ska va så, och jag vill inte va någon som gnäller. Men jag måste säga att ja tycker det är tråkigt när man går dit själv å ger allt å vissa bara går runt å petar sig i näsan!!

Nog om det,  är bara att tänka på sig själv isådan lägen å göra sitt bästa som alltid. Visst har alla rätt till att ha en dålig dag men då får man försöka vända det å göra det ännu bättre.
Ne nu är det väldigt snart dax att lägga sig i sägen och kolla tv. Klockan är bara nio men om jag ska orka med full fart resten av veckan behöver man bra sömn så man är pigg & glad. En nöjd kund tar med sig 10 nya kunder, 1 missnöjd kund kan ta bort 20 kunder så det är bra att göra det lilla extra.
Sov gott alla, speciellet ni hårtarbetande som sliter hårt nu vid jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0