äntligen

har jag fått en lugn stund. Även fast jag har valt det själv att flänga runt så mycket.
Åkte hem från K imorse. Alltid lika tråkigt.
Åkte iaf hem till Johanna med en gång, slinga hennes hår & klippte henne. Sedan släppte dom av mig på stan. Lånade pappas bil, åkte till lilla Emil. Lekte lite med honom. Sedan åkte jag & stor handla. Slängde i en toning. Så kom jag på en sak? Har ju fasen inte ätit något sen igår typ vid halv 8? Så åt lite kassler med sallad.
Har frossat så otroligt mycket det sista? Så nu går det inte an att inte träna å äta så mycket gott.
I fredags åt vid ju Smördesbakad fläskfilé å massa godis, drack julmust. Ja helgen har bara vart massa godsaker. Gjorde julgodis igår & julskinka. Så nu blir det att äta nyttigt dom närmaste 10 dagarna, sen är det ju Jul &  då blir det massa gott då me.
Helgen har iaf varit underbart bra, vetinte om jag kommer träffa min sötnos förens juldagen nu? Kommer ju jobba röven av mig. Inget liv, eller jo dagarna kommer ju spenderas på jobbet så där är mitt liv, Tråkigt men sant.
Nu ska ja sitta här me min feta rumpa, så känns det efter denna helgen. Borde inte sitta å klaga utan ut å röra på mig men är för trött för det idag. Det är ingen ursäkt jag vet. Men nu känner jag för att bara sitta här. Ska nog gå över till kusin vitamin en sväng. Så är det en ursäkt? eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0