31 December 2010

Sista dagen på detta året.
Helt otroligt va året gått fort. Igår stanna jag hemma vilket jag är jätte glad för. Sovit som en prinsessa. Vakna för en timme sen. Låg kvar i sängen & bara njöt av att vara ledig. Kollat lite Tv. Dricker nu kaffe sedan är jag redo för en stor städning här. Ska bli riktigt skönt att få det rent å fint här igen. Har ju bara jobbat å sovit. Så nu kände jag verkligen för att städa. Så om en stund ska jag dra igång med storstädning. Ska kolla om det finns tvätt tid. När jag har städat ska jag gå & hämta bilen. Sedan åka & köpa hårfärg. Hem & bara ta hand om mig själv. För att sedan åka hem till min underbara vän Johanna där det nya året ska firas in.
Så hörs lite senare när jag är klar med alla to do things





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0