28 December

2010 är snart slut. Nytt år nya grejer.
Känns som att den här dagen har varit så himlans lång. Känner mig inte helt 100 heller. Trött i skallen & i kroppen.
Det börjar att ta på mig, det enda som står i min huvud är jobb å jobb. Hinner inte koppla av, när man är ledig 2 dagar efter 9 dagars jobb i rad. Kroppen är helt matt. Känns så tråkigt att inte kunna ge 110 %. Men imorgon fick jag bytat bort 4 timmar. För jag vill träffa min älskling innan han åker & firar in det nya året.
Ska bli skönt å få spendera några timmar med honom. Då brukar alla bekymmer försvinna vilket är underbart.

På nyår ska jag endast ta det lugnt, fira nyår med Johanna. Laga lite mat & spela lite spe. Bara va. Kan behövas.
Nu i veckan händer det inte mycker mer en jobb. Måste ta tag i att skriva mitt CV oxå. Snälla ge mig lite energi. Är så trött.



Du är ju för bra för att vara sann. Så fort något känns jobbigt så pratar jag med dig & då försvinner allt det jobbiga. Tack för att du är du



Trött, tröttare, tröttast = slapp kläder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0