21 december

Blev visst mycket piggare. Nu är jag klar med min hemmagjorda julklapp. När man ger bort en sådan här sak, så kan personen som får den veta att det ligger faktiskt arbete bakom. Och då är det roligt att ge bort saker. Även om det inte är något speciellet. Blev väldigt nöjd

Måste bara säga det igen. Vet att jag skriver mycket om K, men kanske är det för att han alltid får mïg på bra humör. Va inte på så speciellet bra humör efter jag kom hem förut. Men så ringde han. Att han kan få mig så glad. Det är ju det bästa som finns att vara glad. Fy fasen va han är bra. Han e så magiskt bra att jag får gåshud.
Ne kan inte skriva mer måste vila armarna så jag klarar mig imorgon på jobbet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0