10 December




Denna solsrålen saknar jag. Han är den sötaste ungen på jorden. Älskar denna lilla krabat. Vet att jag varit dålig på att hälsa på det sista. Måste ta mig tid att åka & träffa lilla Memil


Älskade pappa & jag. Min första solsemester 4 år


Min bästa vän. Henne sakana man ofta.



Min bäst bästa vän. Som e guld värd



Du e speciell. Vem trodde att man skulle träffa en sådan underbar människa på jobbet. När han kom in på jobbet så var det innan sommaren. Charmig som alltid. Men vetinte, vi prata inte så mycket då. Sedan i September. Då skulle jag vara i brödet en vecka för att den ansvarige var bortrest.
Man kunde inte hålla ögonen borta från denna sötnosen. Men sen så slutade han köra, då tänkte jag faktiskt. ÅH nej inge mer ögongodis för det finns inga killar som ser så speciellt bra ut där jag kommer ifrån. Men så pratade vi lte efter å sen träffades vi.
Vilket jag är vädligt glad över. Han får mig att skratta, han får mig lycklig. Ja han är bra på många sätt. Tycker om dig!!

En av alla härliga sommardagar i min hemstad
Juste det, snälla ge mig lite sommar & sol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0